Nakladatelství: Munipress
Autor: František Svoboda , Simona Škarabelová
Ochrana: sociální DRM
Rok vydání: 2024
Počet stran: 283
Jazyk: cs
Formát: PDF2
Cena s DPH: 240 Kč
Cena bez DPH: 240 Kč
Publikace představuje specifika ekonomického fungování kulturních institucí. V úvodu shrnuje základní principy trhu s kulturními statky a službami a popisuje různé strategie jejich financování. V dalších kapitolách autor analyzuje jednotlivá odvětví kultury a ukazuje, jak se přizpůsobují aktuálním hospodářským podmínkám a legislativním rámcům. Závěrečná část je věnována managementu a marketingu kulturních institucí.
Učební text slouží jako ucelený průvodce ekonomikou kultury a bude cenný nejen pro studenty arts managementu, ale pro každého, kdo se zajímá o management kultury a umění.
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.