Nakladatelství: VeRBuM
Podtitul: Struktura hudební složky reklam v českých televizích
Autor: Radim Bačuvčík , Radim Bačuvčík
Ochrana: sociální DRM
Rok vydání: 2013
Počet stran: 166
Jazyk: cs
Formát: PDF2
Cena s DPH: 69 Kč
Cena bez DPH: 69 Kč
Monografie prezentuje závěry výzkumu hudební složky reklam vysílaných v českých televizích. Všímá si hudebních rysů - používaných temp, hudebních nástrojů, zpívaných sloganů a podobně, i toho, jak může být hudba v reklamě vnímaná a jak působí na televizní diváky.
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.