Nakladatelství: Wolters Kluwer
Autor: Karel Chadt , Romana Kratochvílová
Ochrana: sociální DRM
Rok vydání: 2020
Počet stran: 172
Jazyk: cs
Formát: EPUB | MOBI
Cena s DPH: 203 Kč
Cena bez DPH: 203 Kč
Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi.
Ilja Šedivý
předseda představenstva Regata Čechy, a. s.
předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o.
Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku.
doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.