Na evropských železnicích byla po roce 1993 implementována reforma, která spočívala ve vertikální (infrastruktura–provoz) a horizontální (nákladní–osobní) separaci odvětví a v umožnění vstupu konkurence na trh železničních služeb. Autor publikace se snaží identifikovat vliv těchto reforem na výkonnost železnice. Projevily se separace kladně, či záporně? Jak se evropské železnice vyrovnaly se vstupem konkurence? Existuje zde rozdíl mezi západoevropskými a východoevropskými státy? Na tyto otázky odpovídá autor prostřednictvím regresní analýzy, provedené na vzorku 27 evropských zemí v období 1995–2011. Ing. Zdeněk Tomeš, Ph.D. je vedoucí Katedry ekonomie na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Jeho hlavním výzkumným zájmem je ekonomie dopravy.
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.