Text reflektuje zvyšující se požadavky na kvalitu poskytovaných zdravotních služeb. Jedná se o první publikaci svého druhu na území České republiky, která nabízí velmi názorné metodické návody k identifikaci rizik při poskytování zdravotních služeb, k prevenci nežádoucích událostí a k jejich rozpoznání, klasifikaci, sledování a hlášení v rámci jednotného systému.
Kniha je určena odborníkům na řízení kvality péče ve zdravotnictví i sociálních službách. Využije ji liniový management, lékaři, nelékařští zdravotničtí pracovníci, pedagogové a studenti zdravotnických oborů, kteří se v praxi nebo při studiu setkávají s tematikou nežádoucích událostí. Publikace osloví i zájemce o problematiku hodnocení kvality péče. Poslouží také jako studijní literatura pro lékařské i nelékařské zdravotnické pracovníky ve vysokoškolském vzdělávání. Jako metodický nástroj by měla být součástí knihovny každého manažera rizik ve zdravotnickém zařízení.
Můžeme Vám poradit?
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.