Nakladatelství: Karolinum
Podtitul: Výklad pojmů a teorie oboru
Autor: Jan Halada
Ochrana: sociální DRM
Rok vydání: 2016
Počet stran: 120
Jazyk: cs
Formát: PDF2
Cena s DPH: 110 Kč
Cena bez DPH: 110 Kč
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese. Druhý dotisk prvního vydání
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.