Nadčasový produkt

Nakladatelství: Audiolibrix

Podtitul: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Autor: Ryan Holiday

Ochrana: sociální DRM

Rok vydání: 2021

Počet stran: 228

Jazyk: cs

Formát: EPUB | MOBI

Cena s DPH: 230 

Cena bez DPH: 230 

Objednané zboží bude nahráno v elektronické podobě na uživatelský účet Moje eKnihovna.
Platba kreditem je rychlá a bezpečná. Dobít kredit.

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:

• Jak vdechnout prvotnímu nápadu život?

• Jak definovat svou značku?

• Jak nový produkt propagovat?

• A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně?

Nadčasový, evergreen, kultovní... Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká.

Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch. Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce.

Toto není recept na rychlý úspěch. Toto je recept na trvalý úspěch.

 

„Každý umělec sní o vytvoření nadčasového, trvalého díla a tato kniha vysvětluje, co je k tomu zapotřebí. Ryan Holiday napsal brilantní, inspirativní příručku, která velí nedbat nejžhavějších trendů a zaměřit se na to, co je důležité a co bude mít skutečný efekt. Pokud chcete napsat, vyrobit či vybudovat něco úžasného, přečtěte si tuto knihu.“ 

JAMES FREY, autor bestsellerů A Million Little Pieces a Bright Shiny Morning

 

„Po této knize by měl sáhnout každý umělec toužící po zářné kariéře, která přečká módní výkřiky, trendy a technologické změny. Je to recept na to, jak se stát klasikem a legendou.“ 

MICHAEL RAPINO, generální ředitel a prezident společnosti Live Nation

 

„Jako producent seriálu či umělec libovolného druhu musíte vědět, kdy si máte postavit hlavu a dát na svůj instinkt, kdy a koho požádat o pomoc, jak definovat svou značku a angažovat se pro ni. Kniha všechny tyto otázky podrobně rozebírá, aby tvůrcům dopomohla k dlouhodobému úspěchu.“ 

DAVID ZUCKERMAN, scenárista a spolutvůrce seriálů Griffinovi, Americký táta a Wilfred

 

„Už jsem to řekl o poslední Ryanově knize, ale teď to řeknu zase. Je to jeho nejlepší kniha. Bude to věčný bestseller. Je pravdivá v každém detailu a je to skvělý návod k uplatnění kreativity v reálném světě.“ 

JAMES ALTUCHER, autor knihy Zvol sebe

Můžeme Vám poradit?

Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.

Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

Produkt nemá žádné komentáře.

Ze stejné kategorie