Moderní publikace se komplexně věnuje problematice organizační kultury, která výrazně ovlivňuje dlouhodobou úspěšnost každé organizace a je jedním z nejvýznamnějších témat současného podnikového řízení. Kniha je určena zejména personalistům a manažerům v praxi a studentům vysokých škol a MBA studií. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co je organizační kultura a jakým způsobem ovlivňuje fungování organizace, jak lze obsah organizační kultury poznat a porozumět mu a jakým způsobem lze žádoucí a výkonnost podporující kulturu v organizaci utvářet. Jedinečná je prezentace nejnovějších poznatků v této oblasti u nás i ve světě, podrobné rozpracování metod utváření obsahu organizační kultury, prezentace postupu řízené změny organizační kultury a nástin typických chyb a problémů, které bývají s prováděním této změny v praxi spojeny. Organizační kulturu se nevyplácí opomíjet - může být na jedné straně zdrojem síly organizace a její konkuren
ční výhodou, na druhé straně však také brzdou rozvoje organizace i zdrojem její destrukce.
Můžeme Vám poradit?
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.