Nakladatelství: Jan Melvil publishing
Podtitul: Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit
Autor: Robert B. Cialdini
Ochrana: sociální DRM
Rok vydání: 2016
Počet stran: 404
Jazyk: cs
Formát: EPUB | MOBI
Cena s DPH: 269 Kč
Cena bez DPH: 269 Kč
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.
# V KNIZE SE DOZVÍTE:
- Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
- Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
- Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
- Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
- O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
- Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak
magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
- Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších
vyjednavačů a obchodníků
# O autorovi
Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.
Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.