Nakladatelství: Vydavatelství Pasparta
Autor: Jiří Bréda , Antonín Vacek
Ochrana: sociální DRM
Rok vydání: 2023
Počet stran: 112
Jazyk: cs
Formát: EPUB | MOBI
Cena s DPH: 270 Kč
Cena bez DPH: 270 Kč
Publikace se zabývá aplikováním her a využitím gamifikace ve školním prostředí. Přináší praktické návody a v širších souvislostech popisuje, jakým způsobem lze pomocí her a herních prvků zvýšit motivaci studentů v rámci výuky i nad její rámec. Čtenáři se dozví, jak s gamifikací začít a jak ji krok za krokem aplikovat v praxi. Autoři čtenáře provedou jednotlivými fázemi tvorby gamifikovaného programu, od nastavení prvotních cílů, přes analýzu hráčských typů a jejich motivací až po sběr zpětné vazby a vylepšování programu. V závěru knihy jsou shrnuty konkrétní zkušenosti učitelů, kteří gramifikaci ve vzdělávacím procesu úspěšně využívají. Nechybí ani podrobné portfolio her a odkazy na online hry a pomůcky, které lze ve škole, ale i mimo ni využít
Autoři knihy se tématu jak zefektivnit vzdělávací proces věnují dlouhodobě. V knize se dotýkají i otázek, jaké nejvhodnější přístupy zvolit nebo jak vytvořit ve škole takové prostředí a nastavit takový způsob komunikace a hodnocení, aby děti učení bavilo a maximálně se využil jejich potenciál.
Publikace je určena učitelům, asistentům pedagoga, vychovatelům a dalším pracovníkům ve školství nebo i ostatním čtenářům se zájmem o tuto problematiku.
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.