Nakladatelství: VeRBuM
Autor: Radim Bačuvčík , Petra Bačuvčíková , Radim Bačuvčík , Petra Bačuvčíková
Ochrana: sociální DRM
Rok vydání: 2015
Počet stran: 138
Jazyk: cs
Formát: PDF2
Cena s DPH: 69 Kč
Cena bez DPH: 69 Kč
Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou interpretovány v kvantitativním i kvalitativním smyslu a ilustrovány záběry z popisovaných spotů.
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.