Nově na trh přichází zcela ojedinělá publikace, která řeší vybrané problémy společenské odpovědnosti firem (CSR) s ohledem na specifika firem společensky citlivých odvětví, jako jsou například zbrojařské firmy, firmy chemického průmyslu, výrobci alkoholických a tabákových výrobků či firmy hazardního průmyslu.
Po představení konceptu CSR se autoři věnují jednotlivým oblastem modifikovaného pojetí CSR. Zabývají se i problematikou partnerství ekonomických subjektů a podpory CSR aktivit ze zdrojů EU. Na závěr jsou uvedeny případové studie věnované aplikaci konceptu CSR vybranými firmami společensky citlivých odvětví.
Kniha je určena současným i budoucím odborníkům zejména společenskovědních oborů, ale také odborníkům z přírodovědných, technických či dalších vědních oborů.
Můžeme Vám poradit?
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.