Strategický marketing

Nakladatelství: Grada

Podtitul: 2., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Helena Horáková

Ochrana: sociální DRM

Rok vydání: 2003

Počet stran: 204

Jazyk: cs

Formát: PDF2

Cena s DPH: 195 

Cena bez DPH: 195 

Objednané zboží bude nahráno v elektronické podobě na uživatelský účet Moje eKnihovna.
Platba kreditem je rychlá a bezpečná. Dobít kredit.

Autorka se nově zabývá i hodnocením tržní výkonnosti podniku a novými vývojovými trendy v marketingu.

Můžeme Vám poradit?

Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.

Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

Produkt nemá žádné komentáře.

Ze stejné kategorie