Publikace uvádí čtenáře do světa programování prostřednictvím jazyka Python, který vznikl jako jazyk, jenž má laikům usnadnit vstup do světa programování. Po relativně rychlém úvodu, v němž se čtenář seznámí se základními konstrukcemi jazyka, začne se čtenářem postupně budovat jednoduchou aplikaci – textovou konverzační hru. Kdykoliv se v průběhu budování této aplikace objeví potřeba využít nějakou doposud nevyloženou konstrukci, tak tuto konstrukci vyloží a vzápětí ji v aplikaci použije. Při vývoji aplikace se čtenář současně seznamuje se zásadami moderního programování a učí se je naplňovat v praxi.
Hlavním rozdílem této učebnice od běžných učebnic a kurzů je to, že se neomezuje na výklad toho, jak někým navržený program zakódovat v jazyku Python, ale učí čtenáře program samostatně navrhnout a rozchodit.
Osvojené základy umožní čtenáři pokračovat studiem knihy Python – Kompletní příručka pro verzi 3.9, která probírá možnosti jazyka do hloubky. Obě knihy jsou současně podkladem pro doprovodný e‑learningový kurz.
Můžeme Vám poradit?
Pokud jste nenašli všechny informace v popisu produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme s výběrem.
Komentovat produkty smějí pouze registrovaní uživatelé.
Komentáře
Produkt nemá žádné komentáře.